2008年12月12日金曜日

Hello!! ^^ My name is Taka and I'm 18 years old university student. My hobbies are playing golf listening to western music and so on. I really like learning English. Sometimes, I'm thinking about becoming an English teacher or Japanese teacher, so I'm studying very hard.
I will write more blogs from now on, so please visit and have a look at my page. Thank you~~! :-)

初(はじ)めまして!僕(ぼく)はタカです。18歳(さい)の大学(だいがく)1年生(ねんせい)です。僕(ぼく)の趣味(しゅみ)はゴルフをすることと、洋楽(ようがく)を聴(き)くことです。英語(えいご)を勉強(べんきょう)することが本当(ほんとう)に好(す)きなので、将来(しょうらい)は英語教師(えいごきょうし)か日本語教師(にほんごきょうし)になりたいなぁ~なんて思(おも)っています。なので、今(いま)は必死(ひっし)に勉強中(べんきょうちゅう)です!!^^
これからもたくさんブログを書(か)き込(こ)んでいこうと思(おも)っているので、僕(ぼく)のページに遊(あそ)びに来(き)てくださいね!よろしくお願(ねが)いします。^^

I hope my page will very useful for foreigners whose learning Japanese! ^^

0 件のコメント:

コメントを投稿